CZĘŚĆ I - TWORZENIE POSTACI
- Kod:
Głodność:
Statystyki:
[list][*]Siła fizyczna
[*]Zręczność
[*]Żywotność
[*]Percepcja
[*]Siła woli
[*]Charyzma[/list]
Info: wartości w przedziale od -9 do 10, ale na start nie mogą znajdować się poza zakresem -8 do 8.
Info2: rzut 6k20 (-10) i przydzielenie wedle uznania do statystyk.
Współczynniki (te uzupełni MG po zaakceptowaniu powyższych):
[list][*]Atak (Siła x Zręczność)/2
[*]Celność (Zręczność x Percepcja)/2
[*]Obrona (Zręczność x Żywotność)/2[/list]
Punkty Życia ( równe 2 * Żywotność + 20 ),
Współczynnik zdrowienia ( Żywotność )
Inicjatywa ( Zręczność )
Umiejętności:
Specjalizacje:
Info: 10 punktów do rozdania, cała umiejętność brzmi "Nazwa umiejętności +1 (cecha na jaką oddziałuje)", a specjalizacja jest "typem broni +1". Umiejętności oddziałują na cechy, a specjalizacje na współczynniki.
Ekwipunek:
Info: [strike]wszystkie postacie na start posiadają przedmioty związane z posiadanymi przez nie umiejętnościami. Każda postać posiada ubranie podróżne, pochodnie, hubkę, krzesiwo, bukłak z wodą, derkę, kilka racji żywnościowych, plecak i sakiewkę. Z broni każda osoba na pewno na starcie posiada od jednego do trzech sztyletów. Gracze posiadają także po jednym egzemplarzu broni, w których mają biegłość oraz zbroję. + startowy hajs[/strike]
[strike]Tak jak przy umiejętnościach podczas wpisywania na kartę wybranych broni, zapisujemy obok zmodyfikowane przez broń oraz nasze biegłości Ataku lub Celności, w przypadku zbroi Obrony.[/strike]
Jakieś gotowe, randomowe bronie:
Axe, Hand 1d6 Strength
Bow* 9$ 1 1d6 Reflex
Dynamite† 345$ - 1d10x4 Reflex
Knife† 3$ - 1d4 Strength
Machete 10$ - 1d6 Strength
Pistol, Revolver 20$ 6 1d10 Reflex
Rifle, Hunting* 30$ 10 1d12 Reflex
Rifle, Assault* 45$ 20 2d8 Reflex
Randomowe zbroje:
Jacket, Leather 80$ +1
Combat Fatigues 160$ +2
Ballistic Armor 400$ +3
Helmet, Sports 25$ +1
Helmet, Police 75$ +2
Helmet, Military 200$ +3
Shield, Garbage Can Lid 10$ +1
Shield, Riot 50$ +2
Głodność: Skurwiałka Wspaniała
Statystyki: ('k20' : 13, 13, 2, 17, 13, 6) = 3, 3, -8, 7, 2, -4
Info: wartości w przedziale od -9 do 10, ale na start nie mogą znajdować się poza zakresem -8 do 8.
Współczynniki (te uzupełni MG po zaakceptowaniu powyższych):
Punkty Życia ( 4 XD ),
Współczynnik zdrowienia ( -8 )
Inicjatywa ( 3 )
Umiejętności: survival +1 (chuj wie), leczenie +1 (percepcja), podrzucanie naleśników +1 (percepcja), turlanie się +1 (zręczność), staranie się nie umrzeć z 4 punktami życia +1 (żywotność), nakurwianko łapko +1 (siła fizyczna), powstrzymanie się przed wyjebaniem wszystkich naleśników świata +1 (siła woli)
Specjalizacje: nakurwianie maczetą +1, piu piu pistolet +1, wygibasy z nożem w łapie (nie wbitym) +1
Info: 10 punktów do rozdania, cała umiejętność brzmi "Nazwa umiejętności +1 (cecha na jaką oddziałuje)", a specjalizacja jest "typem broni +1". Umiejętności oddziałują na cechy, a specjalizacje na współczynniki.
Ekwipunek:
Dynamite† 345$ - 1d10x4 Reflex
Knife† 3$ - 1d4 Strength
Machete 10$ - 1d6 Strength
Pistol, Revolver 20$ 6 1d10 Reflex
Jacket, Leather 80$ +1
Helmet, Sports 25$ +1
Shield, Riot 50$ +2
Info:wszystkie postacie na start posiadają przedmioty związane z posiadanymi przez nie umiejętnościami. Każda postać posiada ubranie podróżne, pochodnie, hubkę, krzesiwo, bukłak z wodą, derkę, kilka racji żywnościowych, plecak i sakiewkę. Z broni każda osoba na pewno na starcie posiada od jednego do trzech sztyletów. Gracze posiadają także po jednym egzemplarzu broni, w których mają biegłość oraz zbroję. + startowy hajs
Tak jak przy umiejętnościach podczas wpisywania na kartę wybranych broni, zapisujemy obok zmodyfikowane przez broń oraz nasze biegłości Ataku lub Celności, w przypadku zbroi Obrony.
Statystyki: ('k20' : 13, 13, 2, 17, 13, 6) = 3, 3, -8, 7, 2, -4
- Siła fizyczna: 3
- Zręczność: 3
- Żywotność: -8
- Percepcja: 7
- Siła woli: 2
- Charyzma: -4
Info: wartości w przedziale od -9 do 10, ale na start nie mogą znajdować się poza zakresem -8 do 8.
Współczynniki (te uzupełni MG po zaakceptowaniu powyższych):
- Atak (Siła x Zręczność)/2 = 4
- Celność (Zręczność x Percepcja)/2 = 10
- Obrona (Zręczność x Żywotność)/2 = -12 wtf kurwa xD
Punkty Życia ( 4 XD ),
Współczynnik zdrowienia ( -8 )
Inicjatywa ( 3 )
Umiejętności: survival +1 (chuj wie), leczenie +1 (percepcja), podrzucanie naleśników +1 (percepcja), turlanie się +1 (zręczność), staranie się nie umrzeć z 4 punktami życia +1 (żywotność), nakurwianko łapko +1 (siła fizyczna), powstrzymanie się przed wyjebaniem wszystkich naleśników świata +1 (siła woli)
Specjalizacje: nakurwianie maczetą +1, piu piu pistolet +1, wygibasy z nożem w łapie (nie wbitym) +1
Info: 10 punktów do rozdania, cała umiejętność brzmi "Nazwa umiejętności +1 (cecha na jaką oddziałuje)", a specjalizacja jest "typem broni +1". Umiejętności oddziałują na cechy, a specjalizacje na współczynniki.
Ekwipunek:
Dynamite† 345$ - 1d10x4 Reflex
Knife† 3$ - 1d4 Strength
Machete 10$ - 1d6 Strength
Pistol, Revolver 20$ 6 1d10 Reflex
Jacket, Leather 80$ +1
Helmet, Sports 25$ +1
Shield, Riot 50$ +2
Info:
Głodność: Kotarka I Potrzebny
Statystyki:
Info: wartości w przedziale od -9 do 10, ale na start nie mogą znajdować się poza zakresem -8 do 8.
Współczynniki (te uzupełni MG po zaakceptowaniu powyższych):
Punkty Życia ( równe 2 * Żywotność + 20 ), = 20
Współczynnik zdrowienia ( Żywotność ) = 0
Inicjatywa ( Zręczność ) = 5
Umiejętności:
• idk, gotowanie (Siła fizyczna)
• rzeźbienie w bananach (Zręczność)
• myślistwo (Żywotność)
• krojenie mięsa (Siła fizyczna)
• picie mleka nosem (Zręczność)
• granie w gry (Zręczność)
• palenie wody w garnku (Siła woli)
• strzelanie z broni palnej (Siła fizyczna)
• smażenie naleśników(Siła woli)
Specjalizacje:
• strzelam tylko ze snajperki i gumek do włosów
Info: 10 punktów do rozdania, cała umiejętność brzmi "Nazwa umiejętności +1 (cecha na jaką oddziałuje)", a specjalizacja jest "typem broni +1". Umiejętności oddziałują na cechy, a specjalizacje na współczynniki.
Ekwipunek: Rifle, Hunting*, Bow*
Info:wszystkie postacie na start posiadają przedmioty związane z posiadanymi przez nie umiejętnościami. Każda postać posiada ubranie podróżne, pochodnie, hubkę, krzesiwo, bukłak z wodą, derkę, kilka racji żywnościowych, plecak i sakiewkę. Z broni każda osoba na pewno na starcie posiada od jednego do trzech sztyletów. Gracze posiadają także po jednym egzemplarzu broni, w których mają biegłość oraz zbroję. + startowy hajs
Tak jak przy umiejętnościach podczas wpisywania na kartę wybranych broni, zapisujemy obok zmodyfikowane przez broń oraz nasze biegłości Ataku lub Celności, w przypadku zbroi Obrony.
Jakieś gotowe, randomowe bronie:
Axe, Hand 1d6 Strength
Bow* 9$ 1 1d6 Reflex
Dynamite† 345$ - 1d10x4 Reflex
Knife† 3$ - 1d4 Strength
Machete 10$ - 1d6 Strength
Pistol, Revolver 20$ 6 1d10 Reflex
Rifle, Hunting* 30$ 10 1d12 Reflex
Rifle, Assault* 45$ 20 2d8 Reflex
Randomowe zbroje:
Jacket, Leather 80$ +1
Combat Fatigues 160$ +2
Ballistic Armor 400$ +3
Helmet, Sports 25$ +1
Helmet, Police 75$ +2
Helmet, Military 200$ +3
Shield, Garbage Can Lid 10$ +1
Shield, Riot 50$ +2
Statystyki:
[-4]Siła fizyczna[5]Zręczność[0]Żywotność[1]Percepcja[-1]Siła woli[0]Charyzma
Info: wartości w przedziale od -9 do 10, ale na start nie mogą znajdować się poza zakresem -8 do 8.
Współczynniki (te uzupełni MG po zaakceptowaniu powyższych):
- Atak (Siła x Zręczność)/2 = -10
- Celność (Zręczność x Percepcja)/2 = -2
- Obrona (Zręczność x Żywotność)/2 = 0
Punkty Życia ( równe 2 * Żywotność + 20 ), = 20
Współczynnik zdrowienia ( Żywotność ) = 0
Inicjatywa ( Zręczność ) = 5
Umiejętności:
• idk, gotowanie (Siła fizyczna)
• rzeźbienie w bananach (Zręczność)
• myślistwo (Żywotność)
• krojenie mięsa (Siła fizyczna)
• picie mleka nosem (Zręczność)
• granie w gry (Zręczność)
• palenie wody w garnku (Siła woli)
• strzelanie z broni palnej (Siła fizyczna)
• smażenie naleśników(Siła woli)
Specjalizacje:
• strzelam tylko ze snajperki i gumek do włosów
Info: 10 punktów do rozdania, cała umiejętność brzmi "Nazwa umiejętności +1 (cecha na jaką oddziałuje)", a specjalizacja jest "typem broni +1". Umiejętności oddziałują na cechy, a specjalizacje na współczynniki.
Ekwipunek: Rifle, Hunting*, Bow*
Info:
Jakieś gotowe, randomowe bronie:
Axe, Hand 1d6 Strength
Bow* 9$ 1 1d6 Reflex
Dynamite† 345$ - 1d10x4 Reflex
Knife† 3$ - 1d4 Strength
Machete 10$ - 1d6 Strength
Pistol, Revolver 20$ 6 1d10 Reflex
Rifle, Hunting* 30$ 10 1d12 Reflex
Rifle, Assault* 45$ 20 2d8 Reflex
Randomowe zbroje:
Jacket, Leather 80$ +1
Combat Fatigues 160$ +2
Ballistic Armor 400$ +3
Helmet, Sports 25$ +1
Helmet, Police 75$ +2
Helmet, Military 200$ +3
Shield, Garbage Can Lid 10$ +1
Shield, Riot 50$ +2
Przeciwnik: Złowrogi Chujwiekto
Punkty życia 20/20
Broń: Knife - 1d4 Strength; Pistol, Revolver 6 1d10 Reflex
Zbroja: Jacket, Leather +1, Shield, Garbage Can Lid +1
Sposób walki:
Obliczenie obrony "celu" (2 + nasz atak ze współczynników) = tyle bądź więcej trzeba wyrzucić na kostce
Obliczenie naszego ataku (wynik kostki podanej przy broni + statystyka podana przy broni) = rezultat
Różnicę odejmujemy od punktów życia zaatakowanego.
Złowrogi Chujwiekto 20/20
Kotarka I Potrzebny 20/20
Skurwiałka Wspaniała 4/4
to są kurwa jakieś jaja
Punkty życia 20/20
Broń: Knife - 1d4 Strength; Pistol, Revolver 6 1d10 Reflex
Zbroja: Jacket, Leather +1, Shield, Garbage Can Lid +1
Sposób walki:
Obliczenie obrony "celu" (2 + nasz atak ze współczynników) = tyle bądź więcej trzeba wyrzucić na kostce
Obliczenie naszego ataku (wynik kostki podanej przy broni + statystyka podana przy broni) = rezultat
Różnicę odejmujemy od punktów życia zaatakowanego.
Złowrogi Chujwiekto 20/20
Kotarka I Potrzebny 20/20
Skurwiałka Wspaniała 4/4
to są kurwa jakieś jaja
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|